< Till bloggens startsida

Långhelg

Sorry att jag inte skrev något igår men drog direkt in till stan efter skolan och käka middag och gick på bio med Lukas och sen hängde han med hem och sov hos mig så blev liksom ingen tid. Idag vaknade vi rätt tidigt för att vara en lördag (tjugo i nio!) men låg kvar i sängen och mös ett tag. Jämt när jag sover med Lukas så vaknar jag tidigt.. förstår inte riktigt varför. Åt i alla fall frukost och tog det bara lugnt innan vi gjorde oss i ordning och begav oss  mot tåget. Lukas åkte hem och jag åkte till Väsby. Ikväll är det innebandymatch som gäller! Bortamatch mot Tulllinge, bra lag men det ska bli kul.
Nu är det ju så trevligt också så att jag har studeidag på måndag så en skön långhelg blir det. Imorgon är det match på förmiddagen, sedan hem till Bro och på måndag ska jag hjälpa till i Lukas musikvideo, jag ska spela död... Sen får vi väl se om det är något annat som händer eller om jag bara tar det lugnt i övrigt, vilket låter troligast.
Nu ska jag åka om typ en och en halv timme, men först får det bli ett avsnitt O.C.

Kommentarer
isabelle

:)

2011-10-03 @ 01:14:19
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0