< Till bloggens startsida

Afraid To Shoot Strangers

Kom hem från innebandyn för typ en timme sen. Sen dess har jag hängt upp mina kläder, ätit chokladflingor och smörgåsar.. Veckan har typ bara gått åt skolan och träning än så länge. Imorgon blir det skolan och sen träffa Lukas. På fredag skolan och sen till Väsby eftersom vi ska spela SM på lördag, tidigt på morgonen, så orkar inte åka på lördagen.. Sen på lördag blir det då SM (gruppspel med 3 matcher) sen hem till Bro och fira syrran och sen kanske kanske träffa lite tjejor och titta på 17 again men vi får se. Söndagen blir städdag och kanske lite gym, om jag hinner.
Nu ska jag alldeles strax ta en snabbdusch och sen gå och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0