< Till bloggens startsida

Why Don't You Slide?

Hela helgen har gått åt innebandyn, precis som den kommer göra nästa helg. Den här helgen var det DM med Damjuniorerna, mitt vanliga lag, nästa helg blir det DM med Damerna. Totalt sett tycker jag att helgen gich bra, trots att vi fölorade 2 av 3 matcher så är jag faktiskt nöjd med min insats. Det bästa var väl att jag fick en bra start på säsongen genom en del bra räddningar och att jag tog säsongens första riktiga straff.
Nu sitter jag i alla fall och bara tar det lugnt, lyssnar på musik bland annat. Måste nog ta något att äta också..
Imorgon är det skola igen då och på tisdag blir det träning med Damerna, kul men nervöst!
Hmm.. låter inte riktigt som den jag lyssnar på för tillfället men det bra klippet från Youtube kunde man inte sätta på bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0