< Till bloggens startsida

Välkommen!

Då prövar jag för tredje gången att dra igång en blogg, men den här gången med lite annorlunda upplägg. Här kommer jag skriva om min vardag, innehållande bl.a. kompisar, skola och träning, men ni kommer också kunna läsa om, jag ska inte säga mode eftersom att följa trender inte är min starka sida, kläder och kanske få lite inspiration. Dessutom lär det komma upp lite musik, eftersom det är en stor del av mitt liv, och kanske lite filmtips osv.

Tyvärr måste jag erkänna att jag inte vet hur bloggningen blir de närmsta dagarna eftersom internet inte är igång hemma så jag fixar lite tidsinställda inlägg fram till på söndag och efter det ska jag försöka dra igång på riktigt!
Välkommen och hoppas att det här kan falla dig i smaken! ;)

Kommentarer
Elin

Tredje gången gillt som man brukar säga! :D

2011-08-16 @ 14:04:51
URL: http://dailyinspired.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0